„General Motors“ sukūrė naują akumuliatorių pakuotės būdą, kuris gali gerokai pagerinti eksploatacines savybes

1 min


Pamirškite apie želė – naujame „General Motors” paskelbtame patente atskleidžiama, kad ji nebenori jums duoti tik užkandžių formos baterijos. Vietoj to ji nori jus pamaitinti visu maistu.

Automobilių gamintojas sukūrė naują akumuliatoriaus elementų pakuotės būdą, kuris, jo manymu, gali gerokai pagerinti eksploatacines savybes. Tokiu būdu būtų atsisakyta senojo pramonės dizaino standarto – „želė ritinėlio” tipo akumuliatoriaus, kuriame anodas ir katodas suvynioti kartu, kad primintų skanų „Swiss Roll” pyragą, o vietoj to prizminių elementų sluoksniai būtų sudėti į labiau apverstos U formos akumuliatorių, panašų į taco.

Jellyroll stiliaus akumuliatorių krūvos geometrija nėra naujiena. Prancūzų fizikas Gastonas Plantas (Gaston Plante) 1850 m. sukūrė pirmąjį įkraunamąjį akumuliatorių, naudodamas šį projektavimo metodą, taigi ši projektavimo metodika taikoma jau beveik du šimtmečius. Tai nereiškia, kad nebuvo pasiekta pažangos, tačiau GM patentu siekiama patobulinti šią technologiją, panaudojant ne cilindrinės formos elementų pakuotes.

Dabar galutinis rezultatas nėra susijęs su troškimo patenkinimu (žinoma, jei nesate akumuliatorių inžinierius). GM teigia, kad šis naujas pakuotės stilius pagerina vieną iš sudėtingiausių akumuliatorių projektavimo dalių – šilumines charakteristikas.

GM tvirtina, kad orientuojant elemento geometriją apverstos U formos, akumuliatoriaus elementas geriau išsklaido šilumą. Tai padeda užtikrinti ilgaamžiškumą ir įkrovimo našumą, taip pat gali padėti išvengti tokių reiškinių kaip šiluminis pabėgimas. Automobilių gamintojas taip pat teigia, kad tai padėtų sumažinti elementų dydį, o tai padėtų priartinti prizminius elementus prie energijos tankio, kurį šiuo metu turi išbandyti cilindriniai elementai.

Jei dar nepastebėjote, GM pastaruoju metu kariauja su akumuliatoriais. Nuo „Ultium” prekės ženklo atsisakymo iš savo būsimo portfelio iki visiško atsisakymo „vieno dydžio visiems” akumuliatorių mentaliteto. Automobilių gamintojas yra tvirtai apsisprendęs gaminti įperkamus elektromobilius, kad galėtų konkuruoti su neišvengiama grėsme, kurią kelia iš užsienio plūstantys pigūs akumuliatoriniai elektromobiliai. Šis patentas yra dar vienas būdas, kuriuo prekės ženklas gali pasiekti savo tikslus – jei technologiją verta gaminti ir GM pavyks įveikti gamybos iššūkius, kad ji taptų realybe.

Tačiau niekas nėra nustatyta kaip akmuo. Patentai nebūtinai reiškia, kad technologija bus pradėta gaminti, tačiau pažanga pramonėje visada sveikintina. Ir jei ketiname toliau populiarinti elektromobilius, jau žinome, kad akumuliatorių technologija vis dar yra kūdikystėje ir yra viena iš pagrindinių sričių, kurioje reikia dirbti.


Patiko ką perskaitėte? Pasidalinkite!

0

Kaip vertinate šį įrašą?

Patinka! Patinka!
0
Patinka!
Fantastika Fantastika
0
Fantastika
Netikėta Netikėta
0
Netikėta
Įdomu Įdomu
0
Įdomu
Naudinga Naudinga
0
Naudinga
guest
0 komentarai (-ų)
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Pasirinkite įrašo formatą
Testas
Klausimų ir atsakymų testas, kuriame skaitytojai turi pasirinkti teisingą atsakymą ir gali pasitikrinti savo žinias
Apklausa
Apklausa, kur skaitytojai gali balsuoti jūsų pasirinkta tema
Memas
Įkelkite nuotraukas, kas leis jums sukurti norimą memą (angl. meme)
Vaizdo įrašas
Pasidalinkite vaizdo įrašu iš „YouTube“ ar „Vimeo“ platformų