Pasiruoškite elektrinių automobilių kainų karui: šiemet laukiama neįtikėtinai aršios konkurencijos, viskas prasidės jau netrukus

1 min


Į 2025 m. elektromobilių pramonė įžengia turėdama daugiau konkurencijos, komplikacijų ir politinių nežinomųjų nei bet kada anksčiau. Tačiau net ir tokiu atveju tikimasi, kad augimas tęsis (daugiau apie tai vėliau), o jį skatins žiauriai mažėjančios sąnaudos – bent jau taip mano Kinijos „XPeng Motors” generalinis direktorius He Xiaopengas.

Vidiniame laiške, kuriuo pasidalijo su CNEVPost, generalinis direktorius paskelbė, kad jo drąsi šių metų prognozė yra ta, kad rinka eina į karą. Kainų karas.

„2025 m. rinkoje neabejotinai atsiras aštresnė konkurencija”, – teigė generalinis direktorius laiške „XPeng” darbuotojams, kurį gavo ” CNEVPost”. „Ir netgi galiu drąsiai prognozuoti, kad kainų karas įsiplieks nuo sausio mėnesio”

Matote, Kinijos elektromobilių rinka pastaruoju metu buvo visiškai pakili. Vartotojai be paliovos pirko vietines transporto priemones, todėl pramonė susidūrė su dvejopa problema. Pirma, atsirado daugybė konkurencijos. Kinijos elektromobilių pramonėje tarpusavyje konkuruoja daugiau nei 100 elektromobilių gamintojų, todėl neabejotinai kils persisotinimas, kurio mažesni automobilių gamintojai gali neatlaikyti. O tie, kurie pasiruošė gaminti daugiau, nei gali nupirkti vidaus rinka, gali tikėtis tarptautinės sėkmės, kurią stabdo tik kitų šalių taikomos protekcionistinės priemonės.

Pradėkime nuo domino efekto.

XPeng mano, kad ateinantys dveji metai bus lemiami jos sėkmei. Šiuo metu prekės ženklas įžengė į 30 skirtingų šalių ir regionų. Prekės ženklas tikisi iki 2026 m. pabaigos išplėsti savo veiklą iki 60. Toks spartus augimo sprogimas paskatins automobilių gamintoją siekti savo tikslo – bent pusę pardavimų pasiekti iš užsienio klientų.

Nereikia nė sakyti, kad tai reiškia, jog elektromobilių kainų karas gali nesunkiai persimesti per Kinijos sienas ir persimesti į kitas pasaulio šalis.

Kinijos automobilių gamintojai jau ieško būdų, kaip įveikti muitus. Pavyzdžiui, tokios bendrovės kaip „Chery” ir SAIC jau įsteigė parduotuves, kuriose importuoja „knock-down” rinkinius (nebaigtas transporto priemones, kurios vėliau surenkamos vietoje, kad būtų išvengta tarifų, taikomų paruoštiems parduoti importuojamiems elektriniams automobiliams). Arba, jei automobilių gamintojams pavyks nustatyti pakankamai mažas kainas, vartotojai šalyse, kuriose importuojamiems elektromobiliams taikomi didesni mokesčiai, gali nesijaudinti dėl išlygintų kainų. O jei D. Trumpo prezidentavimo laikotarpiu JAV pakeis savo tarifų grafiką ir nustatys mažesnius tarifus, kartu panaikindama 7500 JAV dolerių mokesčių kreditą JAV pagamintoms EV transporto priemonėms, visi statymai bus atlikti.

Svarbesnis klausimas turėtų būti: kaip šie automobilių gamintojai pasieks mažesnių kainų? Tai gali būti vyriausybės subsidijos, sąnaudų mažinimo priemonės arba net nuostolių prisiėmimas vien tam, kad įžengtų į tam tikrą rinką ar segmentą. Bet kuriuo atveju Kinijos elektromobilių gamintojai jau žino, kad jie turi neatsilikti vieni nuo kitų arba greitai besikeičiančioje aplinkoje išnykti.


Patiko ką perskaitėte? Pasidalinkite!

0

Kaip vertinate šį įrašą?

Patinka! Patinka!
0
Patinka!
Fantastika Fantastika
0
Fantastika
Netikėta Netikėta
0
Netikėta
Įdomu Įdomu
0
Įdomu
Naudinga Naudinga
0
Naudinga
guest
0 komentarai (-ų)
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Pasirinkite įrašo formatą
Testas
Klausimų ir atsakymų testas, kuriame skaitytojai turi pasirinkti teisingą atsakymą ir gali pasitikrinti savo žinias
Apklausa
Apklausa, kur skaitytojai gali balsuoti jūsų pasirinkta tema
Memas
Įkelkite nuotraukas, kas leis jums sukurti norimą memą (angl. meme)
Vaizdo įrašas
Pasidalinkite vaizdo įrašu iš „YouTube“ ar „Vimeo“ platformų